Il Magistrale Cycling Coffee opent Cycling Clubhouse

Op vrijdag 6 oktober opende Il Magistrale Cycling Coffee haar eerste koffiebar en -winkel in een oud schoolgebouw nabij Eindhoven. De afgelopen maanden is hard gewerkt om een mooie plek te creëren met een knipoog naar het verleden van het schoolgebouw en de fietscultuur.

Dit verleden en fietscultuur wordt door Il Magistrale al jaren omarmt. Je kunt in eerste instantie van donderdag tot zaterdag komen genieten van een fantastische espresso of cappuccino van de bonen uit eigen branderij van Il Magistrale.

“We beginnen met drie dagen om goed op te starten en willen vijf dagen open op termijn”, zegt Bas van den Heuvel, eigenaar van Il Magistrale.“We kenmerken ons nu al meerdere jaren als hét fietskoffie merk van Europa mede door onze samenwerking met het pro-team van Jumbo-Visma.”

In de koffiebar kun je naast verschillende koffies proeven ook zakken vers gebrande bonen als gemalen koffie kopen. Naast de koffie wordt heerlijk vers gebak van lokale bakker Tom geserveerd en er is een samenwerking aangegaan met dé pro-team bakkerij van het peloton, de Bisschopsmolen uit Maastricht, voor vlaai, heerlijke koeken en speciale sandwiches.

Bas geeft aan: “Onze focus en passie is koffie en fietsen en we nemen dit mee in de uitstraling en het menu van onze koffiebar. Daarnaast zullen we rustplaats worden van diverse fietsevents in de regio en zelf wekelijks coffee rides gaan organiseren.”

Vanaf vrijdag 6 oktober is iedereen welkom om de koffie te komen proeven en genieten van deze bijzondere plek in Heeze.

Openingsdagen en -tijden: do/vr/za/ 08:30 – 17:00
Locatie: Jan Deckersstraat 6, Heeze